neděle 20. dubna 2014

Outfity (20.4.2014)

A je tady už docela tradiční nedělní outfit!Ale dneska je něčím speciální,dneska totiž není jenom jeden a taky není jenom na mě!Fotila jsem je společně s mojí sestřenicí,na každé z nás uvidíte dva outfity a tentokrát nebudu psát cenu,protože tu vážně nevím.Sestřenice se jmenuje Nikča a je o rok mladší než já :) Doufám že se vám článek bude líbit a tady to je:

Můj outfit č.1
Šaty:TOPSHOP
Náušnice:FOREVER 21
Boty:Converse(v mých obou outfitech) a jsou z Ameriky



Detail bot :)
Náušnice :)

Nikči outfit č.1
Šaty:Next
Boty:Geox




Detail šatů


Můj outfit č.2
Tričko:Sprit
Sukně:Superdry
Sponka:Nevím
Boty:Converse,stejné jako v mém 1.outfitu
Náušnice:Klenotnictví v hotelu v Turecku :)


Detail sukně,nevím proč je to obrácenně,vyfocené to bylo normálně :/

Náušnice :)
Sponka :)

Detail trička


Nikči outfit č.2
Tričko:Sprit
Šortky:Roxy
Boty:Geox,stejné jako předtím 





Detail trička

Detail šortek

Doufám,že se vám tenhle článek líbil,vím že to tady nebylo tak vypracované,například jsme neměly žádnou kabelku,nebo více šperků,ale jinak myslím že outfity jsou docela hodně pěkné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat